958
רעדאגירונגען
ק (←די מתנות: טעות סופר) |
(←די אביונים: הכרעה) |
||
| שורה 27: | שורה 27: | ||
דער [[רמב"ם]] פסק'נט:{{ציטוט|תוכן=וחייב לחלק לעניים ביום הפורים, אין פחות משני עניים; נותן לכל אחד מתנה אחת, או מעות או מיני תבשיל או מיני אוכלין, שנאמר 'ומתנות לאביונים' - שתי מתנות לשני עניים. ואין מדקדקין במעות פורים, אלא כל הפושט ידו ליטול, נותנין לו; ואין משנין מעות פורים לצדקה אחרת.|מקור={{רמב"ם||מגילה|ב|טז}}}} | דער [[רמב"ם]] פסק'נט:{{ציטוט|תוכן=וחייב לחלק לעניים ביום הפורים, אין פחות משני עניים; נותן לכל אחד מתנה אחת, או מעות או מיני תבשיל או מיני אוכלין, שנאמר 'ומתנות לאביונים' - שתי מתנות לשני עניים. ואין מדקדקין במעות פורים, אלא כל הפושט ידו ליטול, נותנין לו; ואין משנין מעות פורים לצדקה אחרת.|מקור={{רמב"ם||מגילה|ב|טז}}}} | ||
עס איז אנגענומען צווישן די פוסקים אז אויב האט מען געגעבן די צוויי מתנות פאר איין ארעמאן, אפילו אין צוויי באזונדערע נתינות, האט מען נישט יוצא געווען{{הערה|שערי תשובה, סימן תרצ"ד סק"א. דער הלכות קטנות, חלק ב', סימן לט, איז מסופק דערין}}. | |||
=== די צייט פון געבן === | === די צייט פון געבן === | ||
די צייט פון דער מצוה איז אינעם טאג ווען מען ליינט די מגילה, דעריבער ווען מען ליינט נישט די מגילה אין פורים, ווי אין פאל פון [[פורים משולש]], איז די מצוה אויסצוטיילן די מתנות אין [[י"ד אדר]] - דער טאג ווען מען ליינט די מגילה, ווי חז"ל זאגן: {{ציטוטון|מפני שעיניהם של עניים נשואות למקרא מגילה}}{{הערה|{{בבלי|מגילה|ד|ב}}}}. | די צייט פון דער מצוה איז אינעם טאג ווען מען ליינט די מגילה, דעריבער ווען מען ליינט נישט די מגילה אין פורים, ווי אין פאל פון [[פורים משולש]], איז די מצוה אויסצוטיילן די מתנות אין [[י"ד אדר]] - דער טאג ווען מען ליינט די מגילה, ווי חז"ל זאגן: {{ציטוטון|מפני שעיניהם של עניים נשואות למקרא מגילה}}{{הערה|{{בבלי|מגילה|ד|ב}}}}. | ||
רעדאגירונגען