באַניצער רעדן:יצחק/ויכוח הרמב"ן

פון המכלול
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

רקע

אין היברו המכלול שטייט אז די רקע צו דער ויכוח איז געווען - ווי איך האב דא איבערגעשריבן: המדיניות האנטי-תלמודית שהשפיעה על המנהיגים הדתיים של הנצרות, כפי שבא לידי ביטוי גם במשפט פריס שהביא לשריפת כמויות אדירות של ספרי תלמוד.


אבער אינעם היברו וויקיפידיע שטייט פארקערט: הרקע לוויכוח היה גישה נוצרית שהאמינה בתלמוד, אך לטענתה מצאה בה הוכחות לשילוש הקדוש, לחייו של המשיח לאחר מותו ואת הפיכתו לאל. שיטה זו בוססה על ידי ריימונדוס מרטיני בספרו פיגיון האמונה, ולאחריו המשיך אותה תלמידו פבלו כריסטיאני, יהודי מומר ששמו המקורי היה שאול.


ועיין שם בדף השיחה. יצחק (שמועס) 18:26, 6 יאנואר 2025 (UTC)ענטפער[ענטפער]

ס'איז גאנץ קלאר אז קריסטיאני האט געברענגט ראיות פון תלמוד צו די כלומר'שטע ווארהייט פון קריסטנטום, טא ווי שטימט דאס פיינטשאפט צום תלמוד און דאס ווילן צו פארברענען מיט דעם?
כ'ווייס אבער נישט צו "גישה נוצרית שהאמינה בתלמוד" איז א ריכטיגע אויסדרוק, אדער איז עס בלויז געווען נאך א פרואוו צו אויפווייזן זייערע שטותים. —תנא קמא 📖 💬 04:59, 7 יאנואר 2025 (UTC)ענטפער[ענטפער]
מצד שני איז אויך אמת אז מיט אפאר יאר פריער האט מען פארברענט דעם תלמוד אין פאריז. הגם עס איז טאקע אן אנדערע געגנט. מ'דארף נאכקוקן וואס איז דאס ריימונדוס פרטיני און וואס די שיטה איז געווען.
יצחק (שמועס) 16:39, 7 יאנואר 2025 (UTC)ענטפער[ענטפער]