המכלול:הילף טישל/אריינפיר

פון המכלול
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מידע נוסף וארכיונים 
Crystal Clear app khelpcenter.png

די הילף טישל איז געמאכט געווארן פאר שאלות אין צוזאמענהאנג מיט שרייבן אין המכלול, ווי בעטן הילף מיט טעכנישע פּראָבלעמען און רעדאגירן בלעטער

  • אויב טרעפט איר אָן א פראבלעם וואס איר טרעפט נישט די לעזונג דערצו אין אונזערע הילף בלעטער אדער אין אפטע שאלות, פרעגט דא!
  • כדי צו פארגרינגערן דאס זיך אפגעבן, ביטע עפנט אויף אייערע ווענדונגען דורך דעם ספעציעלן קעסטל און נישט דורכ'ן רעדאגירן דעם בלאט אדער אן עקזיסטירנדן פּאראגראף.
  • מען זאל גיבן דעם ווענדונג אן אינפארמאטיווע און קאנצענטרירטע קעפל וואס צייגט אויף די נושא פון די ווענדונג. נישט אן אלגעמיינע קעפל ווי "שאלה" אדער "דארף הילף".
  • אויב דו טרעפסט נישט א ווענדונג וואס דו האסט דא געשריבן, איז עס ווארשיינליך געווארן אריבערגעפירט צום פאסיגן בלאט אדער איז דער קעפל געענדערט געווארן.
  • צו באריכטן א פראבלעם, פרובירט צו טרעפן די מקור פון די פראבלעם און גיבן די מערסטע פרטים מעגליך
  • צו באריכטן א טעות אין א ספעציפישע בלאט, באנוצט אייך מיט די המכלול:באריכט א טעות.
הוספת שאלה חדשה
כותרת שאלה:
נושא השאלה: טכנית - לשון - תוכן - זכויות יוצרים - גרפיקה - זיהוי תמונות - ויקינתונים - דלפק היעץ של הספרייה הלאומית
הנחיות טיפול בפניות וארכוב הדף
להלן המלצות לטיפול בפניות:
  1. אם הפנייה אינה מיועדת לדלפק הייעוץ יש להפנות את פותח הפנייה למקום המתאים ואף להעביר את הפנייה – ראו סעיף "העברת הפנייה". במקרה של משתמשים חדשים, ניתן להשתמש גם בתבנית {{לא כאן}} בדף השיחה של השואל
  2. עדיף לתת חכה וללמד לדוג במקום לתת דג:
    • לפני כתיבת תשובה מפורטת, בדקו בדפי ההילף אם התשובה מכוסה, ואם כן, הפנו לדף ההילף המתאים – כך ילמד השואל על קיום דף ההילף, וכנראה ימצא שם תשובות נוספות לשאלות שטרם שאל (למשל, בשאלות על הוספת תמונה, קשרו להילף:תמונות, בשאלות על מרחבי שם קשרו להילף:מרחב שם, ובדומה הילף:בינוויקי בוויקינתונים, הילף:טבלאות וכן הלאה)
    • במקום לתת קישור, אם הקישור מופיע במקום קבוע, עדיף להסביר איך להגיע אליו (דוגמת התפריט הימני, ראש דף היסטוריה, תחתית דף התרומות וכן הלאה)
  3. מומלץ לתייג את פותח הפנייה כדי להסב את תשומת ליבו להודעתכם (לדוגמה, תבנית {{א}}). אם פותח הפנייה לא מגיב (לדוגמה, במקרה של אנונימי) במשך שבועיים, ניתן להתייחס לפנייה כפנייה סגורה ולארכב אותה (בהתאם להנחיות בהמשך)
  4. עדכון הסטטוס: למידע נוסף, ראו המכלול:דלפק ייעוץ/מצב/תיעוד
  5. במקרה של שאלות חוזרות על אותו נושא – מומלץ לבדוק, ואם צריך – לשפר את התיעוד בדפי ההילף ולהפנות אליו מדפים רלוונטיים.
  6. העברת הסעיף – כשיש צורך להעביר את הסעיף לדף אחר (הפנייה לא מיועדת לדלפק הייעוץ), יש לעשות כן תוך השארת מראי מקום באמצעות {{הועבר}}. יש למחוק את שורת הסטטוס כדי שלא יוצג קישור שבור ביעד אליו הועבר התוכן.
  7. ארכוב
    1. פנייה שקיבלה מענה יש להשאיר זמן נוסף לפני הארכוב כדי לוודא שפותח הפנייה ראה את התשובה ולתת הזדמנות למשתמשים נוספים לראות את המענה.
    2. פנייה שנענתה יש להשתדל לארכב במקום המתאים ביותר (באמצעות העברה, כדי להשאיר מראה מקום)-רצוי בדפי הילף, דפי שאלות ותשובות, דף השיחה של הערך או דף השיחה של פותח הפנייה.
    3. פניות שלא נענו וכן הפניות לתוכן שהועבר יש לארכב בארכיון דלפק הייעוץ לפי סדר פתיחת הפנייה.

עדכון הסטטוס בדף זה נעשה על ידי החלפת הפרמטר "חדש" שמופיע בתבנית המצב ({{מצב|חדש}}) באחד הערכים הבאים: החלפה זו תשנה את צבע ותוכן תיבת הסטטוס המופיעה ליד הדיווח:

תיעוד תבנית מצב הטיפול
מוסטער:מצב/תיעוד

אראפ צום אונטן פון בלאט אראפ צום אונטן פון בלאט