אונטערשייד צווישן ווערסיעס פון "המכלול:הילף טישל/אריינפיר"

פון המכלול
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(מכלוליזאציע)
צייכן: מילים_בעייתיות
 
(היימישע שפראך, טיילווייזע ארבייט)
שורה 1: שורה 1:
{{קיצור דרך|[[מכ:ד]]; [[מכ:די]]}}
{{קיצור דרך|[[מכ:ד]]; [[מכ:די]]}}
{{מעבר לתחתית הדף|גודל=בינוני|צבע=ירוק}}
{{מעבר לתחתית הדף|גודל=בינוני|צבע=ירוק}}
די הילף טישל איז געמאכט געוורן צו '''שאלות מיט שייכות צו שרייבן און המכלול''' אזוי ווי בעטן הילף מיט טעכניש פּראָבלעמען
די הילף טישל איז געמאכט געווארן פאר '''שאלות אין צוזאמנהאנג מיט שרייבן אין המכלול''', ווי בעטן הילף מיט טעכנישע פּראָבלעמען
* שאלות בנושאים אחרים ניתן לשאול ב[[המכלול:ייעוץ|דפי הייעוץ]] בהם תוכלו לקבל מענה מעורכים ותיקים.
* שאלות אין אנדערע נושאים קענען געפרעגט ווערן אין די [[המכלול:דיסקוסיע זאַל|דיסקוסיע בלעטער]]. דארט וועט איר קענען באקומען אן עטנפער פון עלטערע מכלולאים.
* אם נתקלתם בבעיה שאינכם מוצאים לה פתרון ב[[עזרה:תפריט ראשי|דפי העזרה]] שלנו או ב[[המכלול:שאלות ותשובות/נפוצות|שאלות ותשובות נפוצות]], שאלו כאן!
* אויב טרעפט איר אָן א פראבלעם וואס איר טרעפט נישט די לעזונג דערצו אין אונזערע [[המכלול:הילף|הילף בלעטער]] אדער ב[[המכלול:שאלות ותשובות/נפוצות|שאלות ותשובות נפוצות]], פרעגט דא!
* לצורך נוחות הטיפול, אנא פתחו פניות באמצעות התיבה ולא באמצעות כפתור "פסקה חדשה" או עריכת פסקה קיימת.
* כדי צו פארגרינגערן דאס זיך אפגעבן, ביטע עפנט אויף אייערע ווענדונגען דורך דעם ספעציעלן קעסטל און נישט דורך דעם קנעפל "פסקה חדשה" או עריכת פסקה קיימת.
* יש לתת לשאלה כותרת עניינית וממוקדת המתארת את נושא השאלה ו'''לא''' כותרת גנרית כמו "שאלה" או "צריך עזרה".
* יש לתת לשאלה כותרת עניינית וממוקדת המתארת את נושא השאלה ו'''לא''' כותרת גנרית כמו "שאלה" או "צריך עזרה".
* אם אינך מוצא שאלה שכתבת כאן, היא כנראה הועברה לדף המתאים או שהכותרת שלה נערכה.
* אם אינך מוצא שאלה שכתבת כאן, היא כנראה הועברה לדף המתאים או שהכותרת שלה נערכה.

רעוויזיע פון 01:15, 27 נאוועמבער 2022

אראפ צום אונטן פון בלאט אראפ צום אונטן פון בלאט די הילף טישל איז געמאכט געווארן פאר שאלות אין צוזאמנהאנג מיט שרייבן אין המכלול, ווי בעטן הילף מיט טעכנישע פּראָבלעמען

  • שאלות אין אנדערע נושאים קענען געפרעגט ווערן אין די דיסקוסיע בלעטער. דארט וועט איר קענען באקומען אן עטנפער פון עלטערע מכלולאים.
  • אויב טרעפט איר אָן א פראבלעם וואס איר טרעפט נישט די לעזונג דערצו אין אונזערע הילף בלעטער אדער בשאלות ותשובות נפוצות, פרעגט דא!
  • כדי צו פארגרינגערן דאס זיך אפגעבן, ביטע עפנט אויף אייערע ווענדונגען דורך דעם ספעציעלן קעסטל און נישט דורך דעם קנעפל "פסקה חדשה" או עריכת פסקה קיימת.
  • יש לתת לשאלה כותרת עניינית וממוקדת המתארת את נושא השאלה ולא כותרת גנרית כמו "שאלה" או "צריך עזרה".
  • אם אינך מוצא שאלה שכתבת כאן, היא כנראה הועברה לדף המתאים או שהכותרת שלה נערכה.
  • לדיווח על תקלה, נסו לבודד את מקור הבעיה ולתת כמה שיותר פרטים-ראו דף השאלות הנפוצות על תקלות.
  • לדיווח על טעות בערך מסוים, השתמשו ב"דיווח על טעות" מהתפריט הימני בדף הערך.
הנחיות טיפול בפניות וארכוב הדף
להלן המלצות לטיפול בפניות:
  1. אם הפנייה אינה מיועדת לדלפק הייעוץ יש להפנות את פותח הפנייה למקום המתאים ואף להעביר את הפנייה – ראו סעיף "העברת הפנייה". במקרה של משתמשים חדשים, ניתן להשתמש גם בתבנית {{לא כאן}} בדף השיחה של השואל
  2. עדיף לתת חכה וללמד לדוג במקום לתת דג:
    • לפני כתיבת תשובה מפורטת, בדקו בדפי העזרה אם התשובה מכוסה, ואם כן, הפנו לדף העזרה המתאים – כך ילמד השואל על קיום דף העזרה, וכנראה ימצא שם תשובות נוספות לשאלות שטרם שאל (למשל, בשאלות על הוספת תמונה, קשרו לעזרה:תמונות, בשאלות על מרחבי שם קשרו לעזרה:מרחב שם, עזרה:טבלאות וכן הלאה)
    • במקום לתת קישור, אם הקישור מופיע במקום קבוע, עדיף להסביר איך להגיע אליו (דוגמת התפריט הימני, ראש דף היסטוריה, תחתית דף התרומות וכן הלאה)
  3. מומלץ לתייג את פותח הפנייה כדי להסב את תשומת ליבו להודעתכם (לדוגמה, תבנית {{א}}). אם פותח הפנייה לא מגיב (לדוגמה, במקרה של אנונימי) במשך שבועיים, ניתן להתייחס לפנייה כפנייה סגורה ולארכב אותה (בהתאם להנחיות בהמשך)
  4. עדכון הסטטוס: למידע נוסף, ראו המכלול:דלפק ייעוץ/מצב/תיעוד
  5. במקרה של שאלות חוזרות על אותו נושא – מומלץ לבדוק, ואם צריך – לשפר את התיעוד בדפי העזרה ולהפנות אליו מדפים רלוונטיים.
  6. העברת הסעיף – כשיש צורך להעביר את הסעיף לדף אחר (הפנייה לא מיועדת לדלפק הייעוץ), יש לעשות כן תוך השארת מראי מקום באמצעות {{הועבר}}. יש למחוק את שורת הסטטוס כדי שלא יוצג קישור שבור ביעד אליו הועבר התוכן.
  7. ארכוב
    1. פנייה שקיבלה מענה יש להשאיר זמן נוסף לפני הארכוב כדי לוודא שפותח הפנייה ראה את התשובה ולתת הזדמנות למשתמשים נוספים לראות את המענה.
    2. פנייה שנענתה יש להשתדל לארכב במקום המתאים ביותר (באמצעות העברה, כדי להשאיר מראה מקום)-רצוי בדפי עזרה, דפי שאלות ותשובות, דף השיחה של הערך או דף השיחה של פותח הפנייה.
    3. פניות שלא נענו וכן הפניות לתוכן שהועבר יש לארכב בארכיון דלפק הייעוץ לפי סדר פתיחת הפנייה.

הוספת שאלה חדשה
כותרת שאלה:
נושא השאלה: טכנית - לשון - תוכן - זכויות יוצרים - גרפיקה - זיהוי תמונות - הספרייה הלאומית
דפי עזרה
Gnome-help-openclipart.svg
ארכיונים
רשימת הארכיונים

מוסטער:ארכיון דלפק ייעוץ

הטיפ השבועילרשימת הטיפים המלאה...