אונטערשייד צווישן ווערסיעס פון "המכלול:הילף טישל/אריינפיר"

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אידיש
ק (החלפת טקסט – "המכלול - דיסקוסיעס" ב־"המכלול דיסקוסיעס")
(אידיש)
שורה 61: שורה 61:
| תוכן =
| תוכן =
פאלגנד זענען רעקאמענדאציעס פאר באהאנדלען פראגן:
פאלגנד זענען רעקאמענדאציעס פאר באהאנדלען פראגן:
# אם הפנייה אינה מיועדת לדלפק הייעוץ יש להפנות את פותח הפנייה למקום המתאים ואף להעביר את הפנייה – ראו סעיף "העברת הפנייה". במקרה של משתמשים חדשים, ניתן להשתמש גם בתבנית {{תב|לא כאן}} בדף השיחה של השואל
# אויב דער ווענדונג איז נישט געמאכט פאר'ן הילף טישל דארף מען צואווייזן פאר'ן באניצער די פאסיגע פלאץ און אפילו אריבערפירן די ווענדונג אהין - זעט "אריבערפירן ווענדונג". אין פאל פון נייע באניצער, קען מען זיך באניצן מיט'ן מוסטער {{תב|לא כאן}} אין די אנפרעגער'ס שמועס בלאט
# עדיף לתת חכה וללמד לדוג במקום לתת דג:
# גיי די באזונדערע מייל און לערן "פארוואס" אנשטאט "וואס":
#* לפני כתיבת תשובה מפורטת, בדקו בדפי ההילף אם התשובה מכוסה, ואם כן, הפנו לדף ההילף המתאים כך ילמד השואל על קיום דף ההילף, וכנראה ימצא שם תשובות נוספות לשאלות שטרם שאל (למשל, בשאלות על הוספת תמונה, קשרו ל[[הילף:תמונות]], בשאלות על מרחבי שם קשרו ל[[הילף:מרחב שם]], ובדומה [[הילף:בינוויקי בוויקינתונים]], [[הילף:טבלאות]] וכן הלאה)
#* פאר'ן שרייבן אן אויספירליכע אנטווארט, קוקט איבער די הילף בלעטער אויב די תשובה איז שוין געדעקט דארט, אויב יא, צייגט אן דעם פאסיגן הילף בלאט אזוי וועט דער אנפרעגער געוואויר ווערן איבער די עקזיסטענץ פון די הילף בלאט, און ער וועט ווארשיינליך טרעפן דארט מער ענטפערס פאר פראגעס וואס ער האט נאכנישט געפערגט (למשל, ביי שאלות איבער צולייגן א בילד, ווייזט צו [[הילף:בילדער]], ביי אנפראגעס איבער געביטן ווייזט צו [[הילף:געביט]], און אזוי ווייטער [[הילף:בינוויקי בוויקינתונים]], [[הילף:טבלאות]])
#* במקום לתת קישור, אם הקישור מופיע במקום קבוע, עדיף להסביר איך להגיע אליו (דוגמת התפריט הימני, ראש דף היסטוריה, תחתית דף התרומות וכן הלאה)
#* אנשטאט גיבן א לינק, אויב איז די לינק אויף א באשטימטע פלאץ, איז ענדערש צו אויסשמועסן וויאזוי צו אנקומען דערצו (ווי זייט-מעניו, אויבן היסטאריע בלאט, אונטן ביישטייערונגען בלאט און אזוי ווייטער)
# מומלץ לתייג את פותח הפנייה כדי להסב את תשומת ליבו להודעתכם (לדוגמה, תבנית {{תב|א}}). אם פותח הפנייה לא מגיב (לדוגמה, במקרה של אנונימי) במשך שבועיים, ניתן להתייחס לפנייה כפנייה סגורה ולארכב אותה (בהתאם להנחיות בהמשך)
# עס איז כדאי צו טעגן די אנפרעגער צו ציען זיין אויפמערקזאמקייט צו אייער מעלדונג (למשל, מיט מוסטער {{תב|א}}). אויב דער אנפרעגער רעאגירט נישט פאר צוויי וואכן, קען מען עס דעזיגנירן אלץ פארטיגע ווענדונג און ארכיווירן (אין צוזאמענהאנג מיט די ריכטליניעס ווייטער)
# עדכון הסטטוס: למידע נוסף, ראו [[המכלול:דלפק ייעוץ/מצב/תיעוד]]
# אפדעיטן סטאטוס: פאר מער אינפארמאציע, זעט [[המכלול:הילף טישל/מצב/תיעוד]]
# במקרה של שאלות חוזרות על אותו נושא מומלץ לבדוק, ואם צריך לשפר את התיעוד בדפי ההילף ולהפנות אליו מדפים רלוונטיים.
# אין פאל א פראגע ווערט כסדר איבערגעפרעגט איז כדאי צו איבערקוקן, און אויב עס פעלט אויס אויסבעסערן די דאקומענטאציע אין די הילף בלעטער און פארבינדן דערצו פון רעלעוואנטע בלעטער.
# '''העברת הסעיף''' – כשיש צורך להעביר את הסעיף לדף אחר (הפנייה לא מיועדת לדלפק הייעוץ), יש לעשות כן תוך השארת מראי מקום באמצעות {{תב|הועבר}}. יש למחוק את שורת הסטטוס כדי שלא יוצג קישור שבור ביעד אליו הועבר התוכן.
# '''אריבערפירן פאראגראף''' – ווען מען דארף אריבערפירן דעם פאראגראף צו א צווייטע בלאט (א ווענדונג נישט געאייגנט פאר הילף טישל), דארף דאס געטון ווערן מיט'ן איבערלאזן א מראה מקום דורך {{תב|הועבר}}. מען דארף מעקן די סאטוס שורה אז עס זאל נישט צייגן א צובראכענע לינק אין די ציל בלאט וואו עס איז געווארן אריבערגעפירט.
#'''ארכוב'''
#'''ארכיווירן'''
## פנייה שקיבלה מענה יש להשאיר זמן נוסף לפני הארכוב כדי לוודא שפותח הפנייה ראה את התשובה ולתת הזדמנות למשתמשים נוספים לראות את המענה.
## א ווענדונג וואס איז געווארן באהאנדלט לאזט מען איבער פאר א שטיק צייט איידער'ן ארכיווירן צו זיכער מאכן אז דער אנפרעגער האט געזען די תשובה, און גיבן א געלעגנהייט פאר אנדערע באניצער צו זען די אפהאנדלונג.
## פנייה שנענתה יש להשתדל לארכב במקום המתאים ביותר (באמצעות העברה, כדי להשאיר מראה מקום)-רצוי בדפי הילף, דפי שאלות ותשובות, דף השיחה של הערך או דף השיחה של פותח הפנייה.
## מען דארף פרובירן צו ארכיווירן א פארענטפערטע ווענדונג אין די מערסט פאסיגע פלאץ (דורך אריבערפירן, צו איבערלאזן א מראה מקום)-לכתחילה אין הילף בלעטער, אפטע שאלות, שמועס בלאט פון ארטיקל אדער שמועס בלאט פון אנפרעגער.
## פניות שלא נענו וכן הפניות לתוכן שהועבר יש לארכב בארכיון דלפק הייעוץ לפי סדר פתיחת הפנייה.
## אומפארענטפערטע ווענדונגען און ווייטערפירונגען צו אריבערגעפירטע אינהאלט דארף מען ארכיווירן אין די הילף טישל ארכיוון לויט די סדר ווען עס איז געעפנט געווארן.
עדכון הסטטוס בדף זה נעשה על ידי החלפת הפרמטר "חדש" שמופיע בתבנית המצב {{ללא גלישה|('''{{<nowiki></nowiki>[[תבנית:מצב|מצב]]|חדש}}''')}} באחד הערכים הבאים:
אפדעיטן די סטאטוס אויף דעם בלאט ווערט געטון דורך טוישן די פאראמעטער "חדש" אין די "מצב" מוסטער {{ללא גלישה|('''{{<nowiki></nowiki>[[מוסטער:מצב|מצב]]|חדש}}''')}} מיט איינער פון די פאלגענדע ווערדן:
החלפה זו תשנה את צבע ותוכן תיבת הסטטוס המופיעה ליד הדיווח:
די טויש וועט טוישן די קאליר און אינהאלט פון די סטאטוס קעסטל ביי די זייט פון די ווענדונג:
{{טבלה מוסתרת
{{טבלה מוסתרת
| כותרת = תיעוד תבנית מצב הטיפול
| כותרת = תיעוד תבנית מצב הטיפול

נאוויגאציע מעניו