אונטערשייד צווישן ווערסיעס פון "המכלול:הילף טישל/אריינפיר"

פון המכלול
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
ק (החלפת טקסט – "מעבר לתחתית הדף" ב־"אראפ צום אונטן פון בלאט")
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
{{קיצור דרך|[[מכ:ד]]; [[מכ:די]]}}
{{קיצור דרך|[[מכ:ט]]; [[מכ:הט]]}}
{{אראפ צום אונטן פון בלאט|גודל=בינוני|צבע=ירוק}}
<div style="width:90%;padding:5px 10px;font-size:small;margin:auto;background:#fafafa;border:2px groove #aaa;">
די הילף טישל איז געמאכט געווארן פאר '''שאלות אין צוזאמענהאנג מיט שרייבן אין המכלול''', ווי בעטן הילף מיט טעכנישע פּראָבלעמען
{| class="toccolours mw-collapsible mw-collapsed" align="left" style="margin: 0 0 10px 0px;"
* שאלות אין אנדערע נושאים קענען געפרעגט ווערן אין די [[המכלול:דיסקוסיע זאַל|דיסקוסיע בלעטער]]. דארט וועט איר קענען באקומען אן ענטפער פון עלטערע מכלולאים.
! מידע נוסף וארכיונים{{רווח קשיח}}
* אויב טרעפט איר אָן א פראבלעם וואס איר טרעפט נישט די לעזונג דערצו אין אונזערע [[הילף:אינהאלט|הילף בלעטער]] אדער אין [[המכלול:אפטע שאלות|אפטע שאלות]], פרעגט דא!
* כדי צו פארגרינגערן דאס זיך אפגעבן, ביטע עפנט אויף אייערע ווענדונגען דורך דעם ספעציעלן קעסטל און נישט דורכ'ן <!-- דעם קנעפל "פסקה חדשה" או -->ענדערן אן עקזיסטירנדן פּאראגראף.
* מען זאל גיבן דעם ווענדונג אן אינפארמאטיווע און קאנצענטרירטע קעפל וואס צייגט אויף די נושא פון די ווענדונג. '''נישט''' אן אלגעמיינע קעפל ווי "שאלה" אדער "דארף הילף".
* אויב דו טרעפסט נישט א ווענדונג וואס דו האסט דא געשריבן, איז עס ווארשיינליך געווארן אריבערגעפירט צום פאסיגן בלאט אדער איז דער קעפל געענדערט געווארן.
* צו באריכטן א פראבלעם, פרובירט צו טרעפן די מקור פון די פראבלעם און גיבן די מערסטע פרטים מעגליך-ראו [[המכלול:שאלות ותשובות/בעיות|דף השאלות הנפוצות על תקלות]].
* צו באריכטן א טעות אין א ספעציפישע בלאט, באנוצט אייך מיט די "דיווח על טעות" מהתפריט הימני אויף יענעם ספעציפישן בלאט.
{|
|-
| {{טבלה מוסתרת
| כותרת = הנחיות טיפול בפניות וארכוב הדף
| תוכן =
להלן המלצות לטיפול בפניות:
# אם הפנייה אינה מיועדת לדלפק הייעוץ יש להפנות את פותח הפנייה למקום המתאים ואף להעביר את הפנייה – ראו סעיף "העברת הפנייה". במקרה של משתמשים חדשים, ניתן להשתמש גם בתבנית {{תב|לא כאן}} בדף השיחה של השואל
# עדיף לתת חכה וללמד לדוג במקום לתת דג:
#* לפני כתיבת תשובה מפורטת, בדקו בדפי העזרה אם התשובה מכוסה, ואם כן, הפנו לדף העזרה המתאים – כך ילמד השואל על קיום דף העזרה, וכנראה ימצא שם תשובות נוספות לשאלות שטרם שאל (למשל, בשאלות על הוספת תמונה, קשרו ל[[הילף:תמונות]], בשאלות על מרחבי שם קשרו ל[[הילף:מרחב שם]], [[הילף:טבלאות]] וכן הלאה)
#* במקום לתת קישור, אם הקישור מופיע במקום קבוע, עדיף להסביר איך להגיע אליו (דוגמת התפריט הימני, ראש דף היסטוריה, תחתית דף התרומות וכן הלאה)
# מומלץ לתייג את פותח הפנייה כדי להסב את תשומת ליבו להודעתכם (לדוגמה, תבנית {{תב|א}}). אם פותח הפנייה לא מגיב (לדוגמה, במקרה של אנונימי) במשך שבועיים, ניתן להתייחס לפנייה כפנייה סגורה ולארכב אותה (בהתאם להנחיות בהמשך)
# עדכון הסטטוס: למידע נוסף, ראו [[המכלול:דלפק ייעוץ/מצב/תיעוד]]
# במקרה של שאלות חוזרות על אותו נושא – מומלץ לבדוק, ואם צריך – לשפר את התיעוד בדפי העזרה ולהפנות אליו מדפים רלוונטיים.
# '''העברת הסעיף''' – כשיש צורך להעביר את הסעיף לדף אחר (הפנייה לא מיועדת לדלפק הייעוץ), יש לעשות כן תוך השארת מראי מקום באמצעות {{תב|הועבר}}. יש למחוק את שורת הסטטוס כדי שלא יוצג קישור שבור ביעד אליו הועבר התוכן.
#'''ארכוב'''
## פנייה שקיבלה מענה יש להשאיר זמן נוסף לפני הארכוב כדי לוודא שפותח הפנייה ראה את התשובה ולתת הזדמנות למשתמשים נוספים לראות את המענה.
## פנייה שנענתה יש להשתדל לארכב במקום המתאים ביותר (באמצעות העברה, כדי להשאיר מראה מקום)-רצוי בדפי עזרה, דפי שאלות ותשובות, דף השיחה של הערך או דף השיחה של פותח הפנייה.
## פניות שלא נענו וכן הפניות לתוכן שהועבר יש לארכב בארכיון דלפק הייעוץ לפי סדר פתיחת הפנייה.
}}
|}
----
{| style="margin:auto;border:1px solid #8888aa;width:450px;clear:both;"
! style="background:#EEEEEE;border: 1px solid #8888aa; font-weight:bold;text-align:center;" colspan="2" | הוספת שאלה חדשה
|-
| כותרת שאלה:
|<!-- תיבת קלט. לתיעוד ראו המכלול:תיבות קלט -->
<inputbox>
type=commenttitle
placeholder=החליפו טקסט זה בכותרת תמציתית לשאלתכם (עד 10 מילים)
page=המכלול:הילף טישל
break=no
width=80
buttonlabel=פתיחת חלון לרישום השאלה
</inputbox>
|-
|-
| colspan="2" | נושא השאלה: [[המכלול:דלפק ייעוץ|טכנית]] - [[המכלול:ייעוץ לשוני|לשון]] - [[המכלול:הכה את המומחה|תוכן]] - [[המכלול:זכויות יוצרים/שאלות ותשובות|זכויות יוצרים]] - [[המכלול:סדנה לגרפיקה|גרפיקה]] - [[המכלול:מסדר זיהוי|זיהוי תמונות]] - [[המכלול:דלפק היעץ של הספרייה הלאומית|הספרייה הלאומית]]
|<div style="height: 300px; width:238px; overflow:auto;">
|}
{| cellpadding="1" style="float: left; width:30%; border: 1px outset #8888aa; background: #FFFFFF; padding: 5px; font-size: 95%;"
{| cellpadding="1" style="float: left; width:30%; border: 1px outset #8888aa; background: #FFFFFF; padding: 5px; font-size: 95%; margin: 0 5px 0 0px;"
| style="border: 1px solid #8888aa; background: #EEEEEE; text-align: center;" | '''דפי הילף'''
| style="border: 1px solid #8888aa; background: #EEEEEE; text-align: center;" | '''דפי עזרה'''
|-
|-
|
|
שורה 58: שורה 17:
*[[הילף:תפריט ראשי/תמונות וקבצים|תמונות וקבצים]]
*[[הילף:תפריט ראשי/תמונות וקבצים|תמונות וקבצים]]
*[[הילף:תפריט ראשי/משתמשים והגדרות חשבון|משתמשים והגדרות]]
*[[הילף:תפריט ראשי/משתמשים והגדרות חשבון|משתמשים והגדרות]]
*[[המכלול:שאלות ותשובות|שאלות ותשובות]]
*[[המכלול:שאלות ותשובות|שאלות ותשובות]]  
| valign="middle" | [[טעקע:Gnome-help-openclipart.svg|שמאל|60px]]
| valign="middle" | [[תמונה:Gnome-help-openclipart.svg|שמאל|60px]]
|}
|}
|-
|-
שורה 65: שורה 24:
|-
|-
|
|
<div style="float:left;padding-left:2px;font-size:75%;">[[{{SERVER}}/w/wiki.phtml?title=מוסטער:ארכיון_דלפק_ייעוץ&action=edit עריכה]]</div>
{{חיפוש|בסיס=המכלול:דלפק ייעוץ|רוחב=22|כפתור חיפוש=חיפוש בארכיונים}}
{{חיפוש|בסיס=המכלול:דלפק ייעוץ|רוחב=22|כפתור חיפוש=חיפוש בארכיונים}}
{| class="autocollapse mw-collapsible mw-collapsed"
|}
! רשימת הארכיונים
|-
|
{{ארכיון דלפק ייעוץ}}
{{ארכיון דלפק ייעוץ}}
</div>
|}
|}
[[File:Crystal_Clear_app_khelpcenter.png|שמאל|90px]]
די הילף טישל איז געמאכט געווארן פאר '''שאלות אין צוזאמענהאנג מיט שרייבן אין המכלול''', ווי בעטן הילף מיט טעכנישע פּראָבלעמען און רעדאגירן בלעטער
<!-- * שאלות בנושאים אחרים ניתן לשאול ב[[המכלול:ייעוץ|דפי הייעוץ]] בהם תוכלו לקבל מענה מעורכים ותיקים. -->
* אויב טרעפט איר אָן א פראבלעם וואס איר טרעפט נישט די לעזונג דערצו אין אונזערע [[הילף:אינהאלט|הילף בלעטער]] אדער אין [[המכלול:אפטע שאלות|אפטע שאלות]], פרעגט דא!
* כדי צו פארגרינגערן דאס זיך אפגעבן, ביטע עפנט אויף אייערע ווענדונגען דורך דעם ספעציעלן קעסטל און נישט דורכ'ן <!-- דעם קנעפל "פסקה חדשה" או -->רעדאגירן דעם בלאט אדער אן עקזיסטירנדן פּאראגראף.
* מען זאל גיבן דעם ווענדונג אן אינפארמאטיווע און קאנצענטרירטע קעפל וואס צייגט אויף די נושא פון די ווענדונג. '''נישט''' אן אלגעמיינע קעפל ווי "שאלה" אדער "דארף הילף".
* אויב דו טרעפסט נישט א ווענדונג וואס דו האסט דא געשריבן, איז עס ווארשיינליך געווארן אריבערגעפירט צום פאסיגן בלאט אדער איז דער קעפל געענדערט געווארן.
* צו באריכטן א פראבלעם, פרובירט צו טרעפן די מקור פון די פראבלעם און גיבן די מערסטע פרטים מעגליך<!-- -ראו [[המכלול:שאלות ותשובות/בעיות|דף השאלות הנפוצות על תקלות]]. -->
* צו באריכטן א טעות אין א ספעציפישע בלאט, באנוצט אייך מיט די <!-- "באריכט א טעות" מהתפריט הימני אויף יענעם ספעציפישן בלאט -->[[המכלול:באריכט א טעות]].
{| style="margin:auto;border:1px solid #8888aa;width:450px;clear:both;"
! style="background:#EEEEEE;border: 1px solid #8888aa; font-weight:bold;text-align:center;" colspan="2" | הוספת שאלה חדשה
|-
|-
| style="border: 1px solid #8888aa; background: #EEEEEE; text-align: center;" | '''הטיפ השבועי''' – [[המכלול:טיפים|לרשימת הטיפים המלאה...]]
| כותרת שאלה:
|<!-- תיבת קלט. לתיעוד ראו המכלול:תיבות קלט -->
<inputbox>
type=commenttitle
placeholder=החליפו טקסט זה בכותרת תמציתית לשאלתכם (עד 10 מילים)
page=המכלול:דלפק ייעוץ
break=no
preload=תבנית:מצב/שאלה חדשה
width=80
buttonlabel=פתיחת חלון לרישום השאלה
</inputbox>
|-
|-
|
| colspan="2" | נושא השאלה: [[המכלול:דלפק ייעוץ|טכנית]] - [[המכלול:ייעוץ לשוני|לשון]] - [[המכלול:הכה את המומחה|תוכן]] - [[המכלול:זכויות יוצרים/שאלות ותשובות|זכויות יוצרים]] - [[המכלול:סדנה לגרפיקה|גרפיקה]] - [[המכלול:מסדר זיהוי|זיהוי תמונות]] - [[שיחת המכלול:ויקינתונים|ויקינתונים]] - [[המכלול:דלפק היעץ של הספרייה הלאומית|דלפק היעץ של הספרייה הלאומית]]
<div style="width: 350px;">{{בחירת מידע|33|טיפ|הילף:תפריט ראשי}}</div>
|}
|}
<div class="nomobile">{{טבלה מוסתרת
| כותרת = הנחיות טיפול בפניות וארכוב הדף
| תוכן =
להלן המלצות לטיפול בפניות:
# אם הפנייה אינה מיועדת לדלפק הייעוץ יש להפנות את פותח הפנייה למקום המתאים ואף להעביר את הפנייה – ראו סעיף "העברת הפנייה". במקרה של משתמשים חדשים, ניתן להשתמש גם בתבנית {{תב|לא כאן}} בדף השיחה של השואל
# עדיף לתת חכה וללמד לדוג במקום לתת דג:
#* לפני כתיבת תשובה מפורטת, בדקו בדפי ההילף אם התשובה מכוסה, ואם כן, הפנו לדף ההילף המתאים – כך ילמד השואל על קיום דף ההילף, וכנראה ימצא שם תשובות נוספות לשאלות שטרם שאל (למשל, בשאלות על הוספת תמונה, קשרו ל[[הילף:תמונות]], בשאלות על מרחבי שם קשרו ל[[הילף:מרחב שם]], ובדומה [[הילף:בינוויקי בוויקינתונים]], [[הילף:טבלאות]] וכן הלאה)
#* במקום לתת קישור, אם הקישור מופיע במקום קבוע, עדיף להסביר איך להגיע אליו (דוגמת התפריט הימני, ראש דף היסטוריה, תחתית דף התרומות וכן הלאה)
# מומלץ לתייג את פותח הפנייה כדי להסב את תשומת ליבו להודעתכם (לדוגמה, תבנית {{תב|א}}). אם פותח הפנייה לא מגיב (לדוגמה, במקרה של אנונימי) במשך שבועיים, ניתן להתייחס לפנייה כפנייה סגורה ולארכב אותה (בהתאם להנחיות בהמשך)
# עדכון הסטטוס: למידע נוסף, ראו [[המכלול:דלפק ייעוץ/מצב/תיעוד]]
# במקרה של שאלות חוזרות על אותו נושא – מומלץ לבדוק, ואם צריך – לשפר את התיעוד בדפי ההילף ולהפנות אליו מדפים רלוונטיים.
# '''העברת הסעיף''' – כשיש צורך להעביר את הסעיף לדף אחר (הפנייה לא מיועדת לדלפק הייעוץ), יש לעשות כן תוך השארת מראי מקום באמצעות {{תב|הועבר}}. יש למחוק את שורת הסטטוס כדי שלא יוצג קישור שבור ביעד אליו הועבר התוכן.
#'''ארכוב'''
## פנייה שקיבלה מענה יש להשאיר זמן נוסף לפני הארכוב כדי לוודא שפותח הפנייה ראה את התשובה ולתת הזדמנות למשתמשים נוספים לראות את המענה.
## פנייה שנענתה יש להשתדל לארכב במקום המתאים ביותר (באמצעות העברה, כדי להשאיר מראה מקום)-רצוי בדפי הילף, דפי שאלות ותשובות, דף השיחה של הערך או דף השיחה של פותח הפנייה.
## פניות שלא נענו וכן הפניות לתוכן שהועבר יש לארכב בארכיון דלפק הייעוץ לפי סדר פתיחת הפנייה.
עדכון הסטטוס בדף זה נעשה על ידי החלפת הפרמטר "חדש" שמופיע בתבנית המצב {{ללא גלישה|('''{{<nowiki></nowiki>[[תבנית:מצב|מצב]]|חדש}}''')}} באחד הערכים הבאים:
החלפה זו תשנה את צבע ותוכן תיבת הסטטוס המופיעה ליד הדיווח:
{{טבלה מוסתרת
| כותרת = תיעוד תבנית מצב הטיפול
|תוכן=
{{מצב/תיעוד}}
}}
}} </div>
</div>
{{אראפ צום אונטן פון בלאט|צבע=כחול|גודל=ענק}}
<includeonly>__NEWSECTIONLINK__
<includeonly>__NEWSECTIONLINK__
__FORCETOC__
__FORCETOC__
[[קאטעגאריע:המכלול - קהילה|הילף טישל]]
[[קאטעגאריע:המכלול - קהילה|הילף טישל]]
[[קאטעגאריע:המכלול - דיונים|הילף טישל]]</includeonly>
[[קאטעגאריע:המכלול - דיונים|הילף טישל]]</includeonly>

רעוויזיע פון 20:14, 12 יאנואר 2023

מידע נוסף וארכיונים 
Crystal Clear app khelpcenter.png

די הילף טישל איז געמאכט געווארן פאר שאלות אין צוזאמענהאנג מיט שרייבן אין המכלול, ווי בעטן הילף מיט טעכנישע פּראָבלעמען און רעדאגירן בלעטער

  • אויב טרעפט איר אָן א פראבלעם וואס איר טרעפט נישט די לעזונג דערצו אין אונזערע הילף בלעטער אדער אין אפטע שאלות, פרעגט דא!
  • כדי צו פארגרינגערן דאס זיך אפגעבן, ביטע עפנט אויף אייערע ווענדונגען דורך דעם ספעציעלן קעסטל און נישט דורכ'ן רעדאגירן דעם בלאט אדער אן עקזיסטירנדן פּאראגראף.
  • מען זאל גיבן דעם ווענדונג אן אינפארמאטיווע און קאנצענטרירטע קעפל וואס צייגט אויף די נושא פון די ווענדונג. נישט אן אלגעמיינע קעפל ווי "שאלה" אדער "דארף הילף".
  • אויב דו טרעפסט נישט א ווענדונג וואס דו האסט דא געשריבן, איז עס ווארשיינליך געווארן אריבערגעפירט צום פאסיגן בלאט אדער איז דער קעפל געענדערט געווארן.
  • צו באריכטן א פראבלעם, פרובירט צו טרעפן די מקור פון די פראבלעם און גיבן די מערסטע פרטים מעגליך
  • צו באריכטן א טעות אין א ספעציפישע בלאט, באנוצט אייך מיט די המכלול:באריכט א טעות.
הוספת שאלה חדשה
כותרת שאלה:
נושא השאלה: טכנית - לשון - תוכן - זכויות יוצרים - גרפיקה - זיהוי תמונות - ויקינתונים - דלפק היעץ של הספרייה הלאומית
הנחיות טיפול בפניות וארכוב הדף
להלן המלצות לטיפול בפניות:
  1. אם הפנייה אינה מיועדת לדלפק הייעוץ יש להפנות את פותח הפנייה למקום המתאים ואף להעביר את הפנייה – ראו סעיף "העברת הפנייה". במקרה של משתמשים חדשים, ניתן להשתמש גם בתבנית {{לא כאן}} בדף השיחה של השואל
  2. עדיף לתת חכה וללמד לדוג במקום לתת דג:
    • לפני כתיבת תשובה מפורטת, בדקו בדפי ההילף אם התשובה מכוסה, ואם כן, הפנו לדף ההילף המתאים – כך ילמד השואל על קיום דף ההילף, וכנראה ימצא שם תשובות נוספות לשאלות שטרם שאל (למשל, בשאלות על הוספת תמונה, קשרו להילף:תמונות, בשאלות על מרחבי שם קשרו להילף:מרחב שם, ובדומה הילף:בינוויקי בוויקינתונים, הילף:טבלאות וכן הלאה)
    • במקום לתת קישור, אם הקישור מופיע במקום קבוע, עדיף להסביר איך להגיע אליו (דוגמת התפריט הימני, ראש דף היסטוריה, תחתית דף התרומות וכן הלאה)
  3. מומלץ לתייג את פותח הפנייה כדי להסב את תשומת ליבו להודעתכם (לדוגמה, תבנית {{א}}). אם פותח הפנייה לא מגיב (לדוגמה, במקרה של אנונימי) במשך שבועיים, ניתן להתייחס לפנייה כפנייה סגורה ולארכב אותה (בהתאם להנחיות בהמשך)
  4. עדכון הסטטוס: למידע נוסף, ראו המכלול:דלפק ייעוץ/מצב/תיעוד
  5. במקרה של שאלות חוזרות על אותו נושא – מומלץ לבדוק, ואם צריך – לשפר את התיעוד בדפי ההילף ולהפנות אליו מדפים רלוונטיים.
  6. העברת הסעיף – כשיש צורך להעביר את הסעיף לדף אחר (הפנייה לא מיועדת לדלפק הייעוץ), יש לעשות כן תוך השארת מראי מקום באמצעות {{הועבר}}. יש למחוק את שורת הסטטוס כדי שלא יוצג קישור שבור ביעד אליו הועבר התוכן.
  7. ארכוב
    1. פנייה שקיבלה מענה יש להשאיר זמן נוסף לפני הארכוב כדי לוודא שפותח הפנייה ראה את התשובה ולתת הזדמנות למשתמשים נוספים לראות את המענה.
    2. פנייה שנענתה יש להשתדל לארכב במקום המתאים ביותר (באמצעות העברה, כדי להשאיר מראה מקום)-רצוי בדפי הילף, דפי שאלות ותשובות, דף השיחה של הערך או דף השיחה של פותח הפנייה.
    3. פניות שלא נענו וכן הפניות לתוכן שהועבר יש לארכב בארכיון דלפק הייעוץ לפי סדר פתיחת הפנייה.

עדכון הסטטוס בדף זה נעשה על ידי החלפת הפרמטר "חדש" שמופיע בתבנית המצב ({{מצב|חדש}}) באחד הערכים הבאים: החלפה זו תשנה את צבע ותוכן תיבת הסטטוס המופיעה ליד הדיווח:

תיעוד תבנית מצב הטיפול
מוסטער:מצב/תיעוד

אראפ צום אונטן פון בלאט אראפ צום אונטן פון בלאט