אונטערשייד צווישן ווערסיעס פון "רוי:מציצה בפה"

2 בייטן אראפגענומען ,  פֿאַר 3 יאָר
ק
החלפת טקסט – "שולחן" ב־"שלחן"
(קרדיט + קטגוריות)
ק (החלפת טקסט – "שולחן" ב־"שלחן")
שורה 10: שורה 10:
זעט מען אז אן מציצה איז פאראן א סכנה, דעריבער מאכט מען מציצה אפילו שבת, און דער מוהל וואס מאכט נישט מציצה טוט מען אים אוועקנעמען פון זיין אמט. אויך אין פוסקים וועט דאס געפסקנט:
זעט מען אז אן מציצה איז פאראן א סכנה, דעריבער מאכט מען מציצה אפילו שבת, און דער מוהל וואס מאכט נישט מציצה טוט מען אים אוועקנעמען פון זיין אמט. אויך אין פוסקים וועט דאס געפסקנט:
:{{דיק|כיצד מוהלין? חותכין את כל העור … ואח"כ מוצץ את המילה עד שיצא הדם ממקומות רחוקים כדי שלא יבוא לידי סכנה, וכל מי שאינו מוצץ מעבירין אותו. ואחר שמוצץ נותן עליה איספלנית או רטייה וכיוצא בהן|רמב"ם הלכות מילה פרק ב הלכה ב}}
:{{דיק|כיצד מוהלין? חותכין את כל העור … ואח"כ מוצץ את המילה עד שיצא הדם ממקומות רחוקים כדי שלא יבוא לידי סכנה, וכל מי שאינו מוצץ מעבירין אותו. ואחר שמוצץ נותן עליה איספלנית או רטייה וכיוצא בהן|רמב"ם הלכות מילה פרק ב הלכה ב}}
און אזוי אויך אין שולחן ערוך.<ref>יורה דעה סימן רסד סעיף ג</ref>
און אזוי אויך אין שלחן ערוך.<ref>יורה דעה סימן רסד סעיף ג</ref>


דאס הייסט אז שוין אין דער [[גמרא]]'ס צייטן האט מען געהאלטן אז מען נעמט אוועק בלוט פון א וואונד האט דאס ווייניגער שאנסן צו ווערן אייטערדיק.
דאס הייסט אז שוין אין דער [[גמרא]]'ס צייטן האט מען געהאלטן אז מען נעמט אוועק בלוט פון א וואונד האט דאס ווייניגער שאנסן צו ווערן אייטערדיק.