המכלול:הילף טישל/אריינפיר

פון המכלול
< המכלול:הילף טישל
ווערסיע פון 18:53, 28 נאוועמבער 2022 דורך שרגא (שמועס | ביישטייערונגען) (החלפת טקסט – "עזרה:" ב־"הילף:")
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

אראפ צום אונטן פון בלאט אראפ צום אונטן פון בלאט די הילף טישל איז געמאכט געווארן פאר שאלות אין צוזאמענהאנג מיט שרייבן אין המכלול, ווי בעטן הילף מיט טעכנישע פּראָבלעמען

  • שאלות אין אנדערע נושאים קענען געפרעגט ווערן אין די דיסקוסיע בלעטער. דארט וועט איר קענען באקומען אן ענטפער פון עלטערע מכלולאים.
  • אויב טרעפט איר אָן א פראבלעם וואס איר טרעפט נישט די לעזונג דערצו אין אונזערע הילף בלעטער אדער בשאלות ותשובות נפוצות, פרעגט דא!
  • כדי צו פארגרינגערן דאס זיך אפגעבן, ביטע עפנט אויף אייערע ווענדונגען דורך דעם ספעציעלן קעסטל און נישט דורך דעם קנעפל "פסקה חדשה" או עריכת פסקה קיימת.
  • מען זאל גיבן דעם ווענדונג אן אינפארמאטיווע און קאנצענטרירטע קעפל וואס צייגט אויף די נושא פון די ווענדונג. נישט אן אלגעמיינע קעפל ווי "שאלה" אדער "דארף הילף".
  • אויב דו טרעפסט נישט א ווענדונג וואס דו האסט דא געשריבן, איז עס ווארשיינליך געווארן אריבערגעפירט צום פאסיגן בלאט אדער איז דער קעפל געענדערט געווארן.
  • צו באריכטן א פראבלעם, פרובירט צו טרעפן די מקור פון די פראבלעם און גיבן די מערסטע פרטים מעגליך-ראו דף השאלות הנפוצות על תקלות.
  • צו באריכטן א טעות אין א ספעציפישע בלאט, באנוצט אייך מיט די "דיווח על טעות" מהתפריט הימני אויף יענעם ספעציפישן בלאט.
הנחיות טיפול בפניות וארכוב הדף
להלן המלצות לטיפול בפניות:
  1. אם הפנייה אינה מיועדת לדלפק הייעוץ יש להפנות את פותח הפנייה למקום המתאים ואף להעביר את הפנייה – ראו סעיף "העברת הפנייה". במקרה של משתמשים חדשים, ניתן להשתמש גם בתבנית {{לא כאן}} בדף השיחה של השואל
  2. עדיף לתת חכה וללמד לדוג במקום לתת דג:
    • לפני כתיבת תשובה מפורטת, בדקו בדפי העזרה אם התשובה מכוסה, ואם כן, הפנו לדף העזרה המתאים – כך ילמד השואל על קיום דף העזרה, וכנראה ימצא שם תשובות נוספות לשאלות שטרם שאל (למשל, בשאלות על הוספת תמונה, קשרו להילף:תמונות, בשאלות על מרחבי שם קשרו להילף:מרחב שם, הילף:טבלאות וכן הלאה)
    • במקום לתת קישור, אם הקישור מופיע במקום קבוע, עדיף להסביר איך להגיע אליו (דוגמת התפריט הימני, ראש דף היסטוריה, תחתית דף התרומות וכן הלאה)
  3. מומלץ לתייג את פותח הפנייה כדי להסב את תשומת ליבו להודעתכם (לדוגמה, תבנית {{א}}). אם פותח הפנייה לא מגיב (לדוגמה, במקרה של אנונימי) במשך שבועיים, ניתן להתייחס לפנייה כפנייה סגורה ולארכב אותה (בהתאם להנחיות בהמשך)
  4. עדכון הסטטוס: למידע נוסף, ראו המכלול:דלפק ייעוץ/מצב/תיעוד
  5. במקרה של שאלות חוזרות על אותו נושא – מומלץ לבדוק, ואם צריך – לשפר את התיעוד בדפי העזרה ולהפנות אליו מדפים רלוונטיים.
  6. העברת הסעיף – כשיש צורך להעביר את הסעיף לדף אחר (הפנייה לא מיועדת לדלפק הייעוץ), יש לעשות כן תוך השארת מראי מקום באמצעות {{הועבר}}. יש למחוק את שורת הסטטוס כדי שלא יוצג קישור שבור ביעד אליו הועבר התוכן.
  7. ארכוב
    1. פנייה שקיבלה מענה יש להשאיר זמן נוסף לפני הארכוב כדי לוודא שפותח הפנייה ראה את התשובה ולתת הזדמנות למשתמשים נוספים לראות את המענה.
    2. פנייה שנענתה יש להשתדל לארכב במקום המתאים ביותר (באמצעות העברה, כדי להשאיר מראה מקום)-רצוי בדפי עזרה, דפי שאלות ותשובות, דף השיחה של הערך או דף השיחה של פותח הפנייה.
    3. פניות שלא נענו וכן הפניות לתוכן שהועבר יש לארכב בארכיון דלפק הייעוץ לפי סדר פתיחת הפנייה.

הוספת שאלה חדשה
כותרת שאלה:
נושא השאלה: טכנית - לשון - תוכן - זכויות יוצרים - גרפיקה - זיהוי תמונות - הספרייה הלאומית
דפי עזרה
Gnome-help-openclipart.svg
ארכיונים
רשימת הארכיונים

מוסטער:ארכיון דלפק ייעוץ

הטיפ השבועילרשימת הטיפים המלאה...