אונטערשייד צווישן ווערסיעס פון "פרשת בראשית"

קיין ענדערונג אין גרייס ,  פֿאַר 2 יאָר
ק
החלפת טקסט – "[[ש:" ב־"[[ת:"
ק ((diffedit))
ק (החלפת טקסט – "[[ש:" ב־"[[ת:")
שורה 96: שורה 96:
לויט טייל ראשונים{{הערה|{{תנ"ך|בראשית|ט|ז|מפרש=רמב"ן}}; {{בבלי|יבמות|סה|ב|מפרש=תוספות|ד"ה=ולא}}; {{בבלי|סנהדרין|נט|ב|מפרש=מהרש"א}}.}} איז דער פסוק אין בראשית א ברכה צו אדם אז ער זאל זיך מערן, און די מצוה לערנט מען ארויס פון פסוק אין [[פרשת נח]] {{תנ"ך|בראשית|ט|ז|אן=ספר}}; וְאַתֶּם פְּרוּ וּרְבוּ שִׁרְצוּ בָאָרֶץ וּרְבוּ בָהּ{{הערה|{{תנ"ך|בראשית|ט|ז|מפרש=רש"י}}; {{תנ"ך|בראשית|ט|ז|מפרש=רמב"ן}}.}}.
לויט טייל ראשונים{{הערה|{{תנ"ך|בראשית|ט|ז|מפרש=רמב"ן}}; {{בבלי|יבמות|סה|ב|מפרש=תוספות|ד"ה=ולא}}; {{בבלי|סנהדרין|נט|ב|מפרש=מהרש"א}}.}} איז דער פסוק אין בראשית א ברכה צו אדם אז ער זאל זיך מערן, און די מצוה לערנט מען ארויס פון פסוק אין [[פרשת נח]] {{תנ"ך|בראשית|ט|ז|אן=ספר}}; וְאַתֶּם פְּרוּ וּרְבוּ שִׁרְצוּ בָאָרֶץ וּרְבוּ בָהּ{{הערה|{{תנ"ך|בראשית|ט|ז|מפרש=רש"י}}; {{תנ"ך|בראשית|ט|ז|מפרש=רמב"ן}}.}}.


טייל ראשונים האלטן אז [[בני נח|גויים]] זענען אויך באפוילן מיט'ן חיוב פון פריה ורביה, וויבאלד דער אויבערשטער האט באפוילן "פרו ורבו" פאר אדם, דער טאטע פון די גאנצע מענטשהייט{{הערה|{{בבלי|יבמות|סב|א|מפרש=רש"י|ד"ה=בני נח}}; {{בבלי|יבמות|סב|א|מפרש=מאירי}}; [[שאילתות דרב אחאי גאון]] [[ש:Sheiltot_d'Rav_Achai_Gaon/165|שאילתא קסה]]; {{בבלי|חגיגה|ב|ב|מפרש=תוספות|ד"ה=לא תהו בראה}}.}}. אנדערע ראשונים האלטן אבער אז בני נח זענען נישט מחויב{{הערה|{{בבלי|חגיגה|ב|ב|מפרש=תוספות|ד"ה=לא תהו בראה}}.}}.
טייל ראשונים האלטן אז [[בני נח|גויים]] זענען אויך באפוילן מיט'ן חיוב פון פריה ורביה, וויבאלד דער אויבערשטער האט באפוילן "פרו ורבו" פאר אדם, דער טאטע פון די גאנצע מענטשהייט{{הערה|{{בבלי|יבמות|סב|א|מפרש=רש"י|ד"ה=בני נח}}; {{בבלי|יבמות|סב|א|מפרש=מאירי}}; [[שאילתות דרב אחאי גאון]] [[ת:Sheiltot_d'Rav_Achai_Gaon/165|שאילתא קסה]]; {{בבלי|חגיגה|ב|ב|מפרש=תוספות|ד"ה=לא תהו בראה}}.}}. אנדערע ראשונים האלטן אבער אז בני נח זענען נישט מחויב{{הערה|{{בבלי|חגיגה|ב|ב|מפרש=תוספות|ד"ה=לא תהו בראה}}.}}.


==דאטומען==
==דאטומען==