3,258
רעדאגירונגען
(←הלכות און מנהגים: אפשר איז בעסער אזוי) |
(הריני מזמן את פי) |
||
| שורה 19: | שורה 19: | ||
לויט [[מנהג אשכנז]] זאגט מען "ברוך שאמר" בעפאר "[[הודו לה' קראו בשמו|הודו]]", און לויט [[מנהג ספרד]] נאך "הודו"{{הערה|אין ספר בעל שם טוב על התורה (פרשת נח אות קמ"ב) ווערט געברענגט א טעם פארוואס מען פירט זיך צו זאגן "הודו" בעפאר די פסוקי דזמרא און נישט אינמיטן די פסוקי דזמרא, אבער אין די הגהות דארט (מקור מים חיים אות קל"ט) ברענגט ער אז אין סידור פון [[בעל שם טוב]] איז געשטאנען "ברוך שאמר" בעפאר "הודו" (אזוי ווי מנהג אשכנז).}}. | לויט [[מנהג אשכנז]] זאגט מען "ברוך שאמר" בעפאר "[[הודו לה' קראו בשמו|הודו]]", און לויט [[מנהג ספרד]] נאך "הודו"{{הערה|אין ספר בעל שם טוב על התורה (פרשת נח אות קמ"ב) ווערט געברענגט א טעם פארוואס מען פירט זיך צו זאגן "הודו" בעפאר די פסוקי דזמרא און נישט אינמיטן די פסוקי דזמרא, אבער אין די הגהות דארט (מקור מים חיים אות קל"ט) ברענגט ער אז אין סידור פון [[בעל שם טוב]] איז געשטאנען "ברוך שאמר" בעפאר "הודו" (אזוי ווי מנהג אשכנז).}}. | ||
==הריני מזמן את פי== | |||
אין סידורים איז געדרוקט צו זאגן בעפאר "ברוך שאמר": הריני מזמן את פי להודות ולהלל ולשבח את בוראי, לשם יחוד קודשא בריך הוא ושכינתיה על ידי ההוא טמיר ונעלם בשם כל ישראל. | |||
==דער נוסח פון ברוך שאמר (לויט נוסח ספרד)== | ==דער נוסח פון ברוך שאמר (לויט נוסח ספרד)== | ||