אונטערשייד צווישן ווערסיעס פון "פרשת פקודי"

4 בייטן אראפגענומען ,  פֿאַר 1 יאָר
ק
←‏סימן: הגהה
(סימן)
ק (←‏סימן: הגהה)
שורה 74: שורה 74:
פרשת פקודי איז די איינציגסטע פרשה וואס אין די חומשים פעלט דעם "[[סימני הפרשה|סימן]]" וואס געבט אן די צאל פסוקים אינעם פרשה. אין די ראשונים וואס ברענגען די סימנים ווערט אנגעגעבן "עזיה" אלס סימן פאר די 92 פסוקים{{הערה|אזוי אין [[ספר החילופים]] פון [[מישאל בן עוזיאל]]; דער [[מאירי]] אין {{היברובוקס|2=קרית ספר - חלק ב|3=49533|page=128|עמ=ס ע"ב}}.}}, אין געוויסע כתבי ידות שטייט "יאהלום"{{הערה|זעט אין {{אוצר החכמה|מרדכי ליב קצנלנבוגן|סיני - קכו קכז|100061|page=25|קעפל=רישומי המסורה בסופי פרשות התורה וספרי התנ"ך|מו"ל=מוסד הרב קוק}}.}}, און אין חומש עם פירוש מלבי"ם שטייט "אצא"{{הערה|[https://archive.org/details/torah-with-malbim-vilna-1912-images/page/n1131/mode/2up חמישה חומשי תורה עם פירוש המלבי"ם (וילנה, תרע"ג)].}}. אבער אין מערסטנס געדרוקטע חומשים ווערט נישט באצייכנט די צאל פסוקים און סימן.
פרשת פקודי איז די איינציגסטע פרשה וואס אין די חומשים פעלט דעם "[[סימני הפרשה|סימן]]" וואס געבט אן די צאל פסוקים אינעם פרשה. אין די ראשונים וואס ברענגען די סימנים ווערט אנגעגעבן "עזיה" אלס סימן פאר די 92 פסוקים{{הערה|אזוי אין [[ספר החילופים]] פון [[מישאל בן עוזיאל]]; דער [[מאירי]] אין {{היברובוקס|2=קרית ספר - חלק ב|3=49533|page=128|עמ=ס ע"ב}}.}}, אין געוויסע כתבי ידות שטייט "יאהלום"{{הערה|זעט אין {{אוצר החכמה|מרדכי ליב קצנלנבוגן|סיני - קכו קכז|100061|page=25|קעפל=רישומי המסורה בסופי פרשות התורה וספרי התנ"ך|מו"ל=מוסד הרב קוק}}.}}, און אין חומש עם פירוש מלבי"ם שטייט "אצא"{{הערה|[https://archive.org/details/torah-with-malbim-vilna-1912-images/page/n1131/mode/2up חמישה חומשי תורה עם פירוש המלבי"ם (וילנה, תרע"ג)].}}. אבער אין מערסטנס געדרוקטע חומשים ווערט נישט באצייכנט די צאל פסוקים און סימן.


טייל ערקלערן אז אין די חומשים איז איז געשטאנען '''בל"י כ"ל סימן''' (ווען "בלי כל", וואס איז גימטריא 92 דינט אלס סימן), און דער בחור הזעצער האט דאס פארטייטשט אז עס איז נישט פארהאן קיין סימן{{הערה|זעט {{היברובוקס|רבי מנחם מענדל שניאורסאהן|אגרות קודש - כא|15914|page=247|עמ=רכח}}; [[רבי חיים אלתר פנט]], תפוחי חיים על טעמי המקרא '''[https://forum.otzar.org/download/file.php?id=40156 קונטרס סימנים דאורייתא] בשם האדמו"ר מגור.}}, אבער אנדערע ווארפן דאס אפ{{הערה|{{היברובוקס|הרב יעקב חיים סופר|קובץ בית אהרן וישראל - 95|13048|page=117|קעפל=חידושים ביאורים והערת ותיקוני סופרים|באנד=סיון-תמוז|שנת הוצאה=תשס"א|עמ=קיז}}; זעט [https://col.org.il/news/81234 סוד הסימן של פרשת פקודי ● מחקר] אויף חב"ד אונליין וואו ער פארענטפערט די שפעקולאציע.}}.
טייל שפעקולירן אז אין די חומשים איז מעגליך געשטאנען '''בל"י כ"ל סימן''' (ווען "בלי כל", וואס איז גימטריא 92 דינט אלס סימן), און דער "בחור הזעצער" האט דאס פארטייטשט אז עס איז נישט פארהאן קיין סימן{{הערה|זעט {{היברובוקס|רבי מנחם מענדל שניאורסאהן|אגרות קודש - כא|15914|page=247|עמ=רכח}}; [[רבי חיים אלתר פנט]], תפוחי חיים על טעמי המקרא '''[https://forum.otzar.org/download/file.php?id=40156 קונטרס סימנים דאורייתא]''' בשם האדמו"ר מגור.}}, אבער אנדערע צווייפלען דערין{{הערה|{{היברובוקס|הרב יעקב חיים סופר|קובץ בית אהרן וישראל - 95|13048|page=117|קעפל=חידושים ביאורים והערת ותיקוני סופרים|באנד=סיון-תמוז|שנת הוצאה=תשס"א|עמ=קיז}}; זעט "[https://col.org.il/news/81234 סוד הסימן של פרשת פקודי ● מחקר]" אויף חב"ד אונליין וואו ער פארענטפערט.}}.


==צו ליינען מער==
==צו ליינען מער==