3,258
רעדאגירונגען
(←מקור: ניקוד, לינק צום פסוק) |
(המשך עבודה - פרובירן נאכמאכן דעם העברעאישן המכלול) |
||
| שורה 24: | שורה 24: | ||
==הוספות== | ==הוספות== | ||
== האדרת והאמונה == | |||
אין סידור [[הרוקח]]{{הערה|{{היברובוקס||פירושי סידור התפילה לרוקח|49925|זייט מו|עמוד=68}}.}} שטייט: 'אין "ברוך שאמר" איז דא 87 ווערטער, ווייל עס איז נתקן געווארן קעגן "ראשו כתם '''פז'''", און מען זאל נישט מוסיף זיין דערצו, און עס איז נתקן געווארן קעגן "[[האדרת והאמונה]]"{{הערה|זעהט {{היברובוקס||סידור ר' הירץ|42312|ביי די תפילות פון יום כיפור|עמוד=407}}: "אין 'האדרת והאמונה' איז דא 87 ווערטער אזוי ווי אין 'ברוך שאמר' און אזוי ווי די אותיות פון [[ברכת כהנים]], ער זאל זייער מכוון זיין מיט זיין גאנצן הארץ ווייל דאס איז דער שיר פון די מלאכים אזוי ווי עס שטייט אין ספר המרכבה, אבער איך קען נישט מכוון זיין דעם חשבון".}}, ווייל אזוי שטייט אין ספר רקמה אז עס שטייט אין די שריפט פון מלאכים, אז 'האדרת והאמונה' איז זייער שיר". | |||
אין [[פרי עץ חיים]]<ref>שער הזמירות פ"ד.</ref> שטייט אז יעדן שבת זאל מען זאגן דעם פיוט "האדרת והאמונה" אלס א הכנה פאר "ברוך שאמר", און אזוי איז דער מנהג ביי [[חסידים]] עס צו זאגן יעדן שבת און יום טוב ביי [[פסוקי דזמרא]], בעפאר "ברוך שאמר". | |||
===הריני מזמן את פי=== | ===הריני מזמן את פי=== | ||
אין סידורים איז געדרוקט צו זאגן בעפאר "ברוך שאמר": הריני מזמן את פי להודות ולהלל ולשבח את בוראי, לשם יחוד קודשא בריך הוא ושכינתיה על ידי ההוא טמיר ונעלם בשם כל ישראל. | אין סידורים איז געדרוקט צו זאגן בעפאר "ברוך שאמר": הריני מזמן את פי להודות ולהלל ולשבח את בוראי, לשם יחוד קודשא בריך הוא ושכינתיה על ידי ההוא טמיר ונעלם בשם כל ישראל. | ||