אונטערשייד צווישן ווערסיעס פון "דרעפט:הידור מצוה"

ק
אויף אידיש איז מער פאפולער צו ניצן דאס ווארט 'מקור'.
(הסרת תווים בלתי נראים, החלפות ([[קאטעגאריע))
ק (אויף אידיש איז מער פאפולער צו ניצן דאס ווארט 'מקור'.)
שורה 6: שורה 6:
די געדאנק פון הידור מצווה ערשיינט שוין אין די רייד פון די [[תנאים]], אבער די טערמין "הידור מצווה" ערשיינט נישט בכלל אין די רייד פון די תנאים און ערשיינט נאר אין [[תלמוד]] אין סתם ווערטער פון גמרא, וואס איז מיוחס צום ענד פון די תקופת האמוראים{{הערה|[[שמא פרידמן|שמא יהודה פרידמן]], [http://noahbickart.fastmail.fm/Academic%20Papers/_Shamma%20Friedman/Friedman-Mehadrin.pdf המהדרין מן המהדרין], לשוננו, אדר ב', תשס"ה, עמ' 156}}.
די געדאנק פון הידור מצווה ערשיינט שוין אין די רייד פון די [[תנאים]], אבער די טערמין "הידור מצווה" ערשיינט נישט בכלל אין די רייד פון די תנאים און ערשיינט נאר אין [[תלמוד]] אין סתם ווערטער פון גמרא, וואס איז מיוחס צום ענד פון די תקופת האמוראים{{הערה|[[שמא פרידמן|שמא יהודה פרידמן]], [http://noahbickart.fastmail.fm/Academic%20Papers/_Shamma%20Friedman/Friedman-Mehadrin.pdf המהדרין מן המהדרין], לשוננו, אדר ב', תשס"ה, עמ' 156}}.


== קוואל פון דעם דין און זיין מהות ==
== מקור פון דעם דין און זיין מהות ==
{{ציטוט|מקור={{בבלי|שבת|קלג|ב}}|תוכן=""זה קלי ואנווהו" (שמות טו, ב), התנאה לפניו במצוות, עשֵה לפניו סוכה נאה ולולב נאה ושופר נאה, ציצית נאה, ספר תורה נאה וכתוב בו לשמו בדיו נאה, בקולמוס נאה, בלבלר אומן וכורכו בשיראין נאין"}}.
{{ציטוט|מקור={{בבלי|שבת|קלג|ב}}|תוכן=""זה קלי ואנווהו" (שמות טו, ב), התנאה לפניו במצוות, עשֵה לפניו סוכה נאה ולולב נאה ושופר נאה, ציצית נאה, ספר תורה נאה וכתוב בו לשמו בדיו נאה, בקולמוס נאה, בלבלר אומן וכורכו בשיראין נאין"}}.