אונטערשייד צווישן ווערסיעס פון "רוי:עשרה בטבת"

6 בייטן אראפגענומען ,  פֿאַר 2 יאָר
ק
החלפת טקסט – "בֿ" ב־"ב"
ק (החלפת טקסט – "ײַ" ב־"יי")
ק (החלפת טקסט – "בֿ" ב־"ב")
שורה 1: שורה 1:
'''עשׂרה בטבֿת''' איז א [[ייד|יידישער]] [[פאסט-טאג]]. כּלל [[ישׂראל]] פירן זיך אין דעם טאג צו פאַסטן פון [[עלות השחר]] ביז [[צאת הכּוכבֿים]] (אַרום 12 שטונדן). עשרה בטבת קען געפאלן זונטאג, דינסטאג, מיטוואך, דאנערשטאג און פרייטאג.
'''עשׂרה בטבת''' איז א [[ייד|יידישער]] [[פאסט-טאג]]. כּלל [[ישׂראל]] פירן זיך אין דעם טאג צו פאַסטן פון [[עלות השחר]] ביז [[צאת הכּוכבים]] (אַרום 12 שטונדן). עשרה בטבת קען געפאלן זונטאג, דינסטאג, מיטוואך, דאנערשטאג און פרייטאג.


== שטאַמונג ==
== שטאַמונג ==
‫פאַרוואָס פאַסט מען? ווייל יאָר ג'קע"ז (־588) האָט [[נבוכדנאצר]] דער קעניג פון [[בבל|בבֿל]] באַלאַגערט די שטאָט [[ירושלים]], ווי עס שטייט אין: {{דיק|וַיְהִי בִשְׁנַת הַתְּשִׁיעִית לְמָלְכוֹ בַּחֹדֶשׁ הָעֲשִׂירִי בֶּעָשׂוֹר לַחֹדֶשׁ בָּא נְבֻכַדְנֶאצַּר מֶלֶךְ-בָּבֶל הוּא וְכָל-חֵילוֹ עַל-יְרוּשָׁלִַם וַיִּחַן עָלֶיהָ וַיִּבְנוּ עָלֶיהָ דָּיֵק סָבִיב| [[ספר מלכים|מלכים]] ב' (פרק כ"ה)}}. ‫און אין [[ספר ירמיהו|ירמיה]] {{דיק|ותבוא העיר במצור… ויחזק הרעב בעיר.| [[ספר ירמיה|ירמיה]]}}
‫פאַרוואָס פאַסט מען? ווייל יאָר ג'קע"ז (־588) האָט [[נבוכדנאצר]] דער קעניג פון [[בבל|בבל]] באַלאַגערט די שטאָט [[ירושלים]], ווי עס שטייט אין: {{דיק|וַיְהִי בִשְׁנַת הַתְּשִׁיעִית לְמָלְכוֹ בַּחֹדֶשׁ הָעֲשִׂירִי בֶּעָשׂוֹר לַחֹדֶשׁ בָּא נְבֻכַדְנֶאצַּר מֶלֶךְ-בָּבֶל הוּא וְכָל-חֵילוֹ עַל-יְרוּשָׁלִַם וַיִּחַן עָלֶיהָ וַיִּבְנוּ עָלֶיהָ דָּיֵק סָבִיב| [[ספר מלכים|מלכים]] ב' (פרק כ"ה)}}. ‫און אין [[ספר ירמיהו|ירמיה]] {{דיק|ותבוא העיר במצור… ויחזק הרעב בעיר.| [[ספר ירמיה|ירמיה]]}}


שטייט אין [[ספר זכריה|זכריה]]: {{דיק|כה אמר יהוה צבאות, צום הרביעי וצום החמישי וצום השביעי וצום העשירי יהיה לבית יהודה לששון ולשמחה, ולמועדים, טובים; והאמת והשלום, אהבו.|[[ספר זכריה|זכריה]]}}
שטייט אין [[ספר זכריה|זכריה]]: {{דיק|כה אמר יהוה צבאות, צום הרביעי וצום החמישי וצום השביעי וצום העשירי יהיה לבית יהודה לששון ולשמחה, ולמועדים, טובים; והאמת והשלום, אהבו.|[[ספר זכריה|זכריה]]}}