אונטערשייד צווישן ווערסיעס פון "רוי:קידוש"

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
4 בייטן צוגעלייגט ,  פֿאַר 2 יאָר
ק
החלפת טקסט – "באר היטב" ב־"באר היטב"
ק (הוספת קישור בינוויקי he:קידוש)
ק (החלפת טקסט – "באר היטב" ב־"באר היטב")
שורה 14: שורה 14:
פון פשטות מחבר ומג"א איז משמע אז אויב מ'האט פארפאסט צו מאכן קידוש פאר 6 זאל מען מאכן צווישן 6 און 7 ווייל די אנדערע טעם וואס שטייט אין מחבר איז קאי וקיימא.
פון פשטות מחבר ומג"א איז משמע אז אויב מ'האט פארפאסט צו מאכן קידוש פאר 6 זאל מען מאכן צווישן 6 און 7 ווייל די אנדערע טעם וואס שטייט אין מחבר איז קאי וקיימא.


דער באר היטב דערמאנט אז מען זאל ווארטן אויף נאך 7: לכן יקדש בצדק או ימתין עד שיעבור ממשלת מאדים ויקדש. כנראה האט ער צוגעלייגט שיטת המג"א אז מ'מעג יא ווארטן צו מאכן קידוש משחשיכה ווייל מ'האט שוין קידוש געמאכט אין שול מדאורייתא. לפי"ז איז טאקע בעסער צו ווארטן אויף 7.
דער [[באר היטב]] דערמאנט אז מען זאל ווארטן אויף נאך 7: לכן יקדש בצדק או ימתין עד שיעבור ממשלת מאדים ויקדש. כנראה האט ער צוגעלייגט שיטת המג"א אז מ'מעג יא ווארטן צו מאכן קידוש משחשיכה ווייל מ'האט שוין קידוש געמאכט אין שול מדאורייתא. לפי"ז איז טאקע בעסער צו ווארטן אויף 7.


דער לשון שלחן ערוך הרב: יש נזהרים שלא לקדש בשעה ראשונה של הלילה (דהיינו שעה שביעית אחר חצות היום) אלא או קודם הלילה או לאחר שעה תוך הלילה לפי שבשעה הראשונה הוא מזל מאדים וסמא"ל מושל עליו וכבר נתבאר שלכתחלה יש לו לקדש מיד בבואו מבית הכנסת מבעוד יום. ער זאגט שוין קלארער אז מ'קען ווארטן אויף 7 אבער לכתחילה איז בעסער מבעוד יום, פארן צאת.
דער לשון שלחן ערוך הרב: יש נזהרים שלא לקדש בשעה ראשונה של הלילה (דהיינו שעה שביעית אחר חצות היום) אלא או קודם הלילה או לאחר שעה תוך הלילה לפי שבשעה הראשונה הוא מזל מאדים וסמא"ל מושל עליו וכבר נתבאר שלכתחלה יש לו לקדש מיד בבואו מבית הכנסת מבעוד יום. ער זאגט שוין קלארער אז מ'קען ווארטן אויף 7 אבער לכתחילה איז בעסער מבעוד יום, פארן צאת.

נאוויגאציע מעניו